11 Temmuz 2007 Çarşamba

6. Cadde

6. Cadde







Albüm çıkış tarihi: 2003

Müzik Şirketi: Universal Muzik

Produktor: Haluk Kurosman


Emre Aydın ve Onur Ela adında iki Antalya'lı gençten oluşan Grup 6.Cadde, 2002 yılında Siemens Mobile'ın ana sponsorluğunda düzenlenen "Sing Your Song" beste yarışmasına "Dönersen" isimli şarkılarıyla katıldı. 1574 bestenin arasından seçilen "Dönersen" isimli şarkıyla 6.Cadde "Türkiye Birincisi" oldu. Stüdyo aşaması 6 ay süren albümün prodüktörlüğü ve eserlerin tümünün düzenlemeleri Haluk Kurosman'ın imzasını taşıyor. 11 şarkının yer aldığı albümde, 9 şarkının söz ve müzikleri Emre Aydın'a, 2 şarkının söz ve müzikleri Emre Aydın & Onur Ela'ya, 1 şarkı Yusuf Torun'a ve albümün ilk hit parçası olan "Sabuha" da Yılmaz Kayral'a (Urfalı Babi) ait. Grup Onur Ela'nın müziğe devam etmek istememesi üzerine 2005 yılında dağılmıştır.


Şarkı Listesi:

1 - Sabuha
2 - Yine de sen
3 - Git
4 - Çığlık Çığlığa
5 - Koyver Gitsin
6 - Dönersen
7 - Kör Talih
8 - Rüyamdaki Aptal Kadın
9 - Geçen Cuma
10 - Çalma açmam kapıyı
11 - Sen ve ben
12 - Sabuha 2
13 - Dönersen (Akustik)

29 yorum:

Adsız dedi ki...

EMRE AYDIN AŞKIM......
SENİ OKADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ HELE KUZENİM NİHAN 16 YAŞINDA SİZİN İÇİN ÖLÜR O KADAR YAKIŞIKLISINIZ Kİ ANLATAM SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ
ADIM ÖZLEM
SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SİZİ BİR KERE GÖRSEK DÜNYANIN EN MUTLU KIZLARI OLURUZ KÜÇÜKLERE YANİ 4 SINIFTAN BÜYÜK OLANLARA KONSER VERİN LÜTFEN YALVARIRIZ AAAHHHHHHHHHHHHHHH.....

Adsız dedi ki...

EMRE AYDIN AŞKIM......
SENİ OKADAR ÇOK SEVİYORUM Kİ HELE KUZENİM NİHAN 16 YAŞINDA SİZİN İÇİN ÖLÜR O KADAR YAKIŞIKLISINIZ Kİ ANLATAM SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ
ADIM ÖZLEM
SİZİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SİZİ BİR KERE GÖRSEK DÜNYANIN EN MUTLU KIZLARI OLURUZ KÜÇÜKLERE YANİ 4 SINIFTAN BÜYÜK OLANLARA KONSER VERİN LÜTFEN YALVARIRIZ AAAHHHHHHHHHHHHHHH.....

08 Ekim 2007 Pazartesi

Adsız dedi ki...

emrem bitanem bitiyorum valla sana çok tatlısın sesini duyduğum an kitleniyorum televizyona resmini görsem bitiyorum albümünü sabırsızlıkla bekliyorum canım benim askım benim ........... ismim burcu

Adsız dedi ki...

emreeeeeeeee aşkım seni çok beğeniyoruzzzzz

Adsız dedi ki...

emre aydını çok seviyorum kimseyle paylaşamam

Adsız dedi ki...

emre aydın ölene kadar tek aşkım sen olacaksın birtanem...

Adsız dedi ki...

emrem ben sakaryadan yazıyorm seni çoooooooooooooooook sewiyormm şarkılarını sesini fizğini heeerşeyini aşığığım ben sana yaa adım sare buarada emre aydın fanatiği hemde eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn büyük eeeeeeeeeeeeeeeeennnnnn içten sewenn aşık olann seni sewiyorm emremm

Adsız dedi ki...

bebeğimm... aşşşşşşşşşkımmmmmmmmm bitaaneeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm emreeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni sewiyoooooooooooooooooooooooruuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmm eMrE-SaRe

Adsız dedi ki...

bu yazılanlar çok saçma sadece iyi bir şarkıcısın

Adsız dedi ki...

EMRE ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ 6.CADDEYE KLİP ÇEK LÜTFEN BÜTÜN ŞARKILARINI BİLİYORUZ SENİ GÖRMEK İSTİYORUZ SENİ EN ÇOK SEVEN BİZİZ KENDİNE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK İYİ BAK

Adsız dedi ki...

EMRE ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUZ 6.CADDEYE KLİP ÇEK LÜTFEN BÜTÜN ŞARKILARINI BİLİYORUZ SENİ GÖRMEK İSTİYORUZ SENİ EN ÇOK SEVEN BİZİZ KENDİNE ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK İYİ BAK

Adsız dedi ki...

bencede çok saçma yazılanlar.sadece iyi bi ses iyi bi şarkısı hepsi buuuuuuuuuuuuuu.ben didemmmm

Adsız dedi ki...

emre aydın seni çok seviyorum seni bir kerecik görsem erzincanda konser versen ne güzel olur

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN MELİKE; EMRE AYDINI İLK BAŞLARDA SEVMİYORDUM ŞİMDİ İSE TİRYAKİSİ OLDUM ONA AŞIĞIM ONU ÇOK SEVİYORUM

Adsız dedi ki...

seni o kdr çok sewiorumki bunu anlataamam bile sen bnm aşkımsn yha cnm bnm bnm sana olan aşkımı bilmeyen yok çantamda snn rozetlerin tel.de pc.de duwwar kaıdında senn resmlerin spacesde bile ön plandasın seni çoooooooooooooooooooooooooook sewiorum kendine ii bak çünkü lasımsın bise snn gibi sesi olanlar fasla kalmadı çünkü...*****DaMLa&eMRe*****

hayabusa28 dedi ki...

o benim canımm ya onun için ölürüm ben ya canımm sen herşeyinle süpersin o benim emrem ya şarkıların hele beni bitiriyor ya bir insan bu kadar güsel şarkı yazabilirmi o benim meleğim ve uğurum aşkımsın

Adsız dedi ki...

emre seni cok seviyorum
I love you emre aydın

Adsız dedi ki...

slm emre
ya ne var biliyor msun ders çalışıyordum içimde bir şey mutlaka birşeyler yazmalısın emre için ve de o bunu bilmeli dedim. inşallah okuyorsundur. emre şarkıların çok güzel ben ki bir albümü çok dinleyemem en fazla dört olsun. ama senin albümünü üst üste kaç kere dinlediğimi bilmiyorum bile. her zaman dinleyebilirim giib gelior. yani şu var sesin sözler ve müzik çok uyumlu gaiba ki bu kadar dinleyebiliyorum.
hep böyle kal olur mu!
lütfeen çünkü bu sesi hep dinlemek istiyorum ben!yerden yeşil:)

Adsız dedi ki...

emre süpersin ya helede 22 aralık antalya konserinde çok şekerdin, sesin falan yakıo..:)

Adsız dedi ki...

yha hepinizden cokkk ben seviyorum (AşKıM VE BeN) SENİ cokK seviyorum emrem .....

Adsız dedi ki...

emre ben kayseriden melek seni çok seviyorum çokii bi şarkıcısın aşığım sana bitanem benim aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

selam emre abi ben izmir den mustafa sizin hayranınızım

Adsız dedi ki...

selam emre abi ben izmirden mustafa izmir de bir konser daha verseniz çok iyi olur onur elay la da bir klip daha cekim

Adsız dedi ki...

sazınla sözünle kaşınla gözünle o tertemiz gönlünle büyüledin bizi
rockın yakışıklı prensi emre aydın hayatta başarılar dilerim canımın içi-emre aydın forever-

Adsız dedi ki...

Bn emre nin bir tek gözlerini beğeniyorum.. bide bakışı güsel.. sigarasıda winston janım benim ii yapıyo Ama şarkılarında hep hırsını kızlardan alıyo ): naptık baiz yaaa...

Adsız dedi ki...

mrb emre ydın sevenlerii şahsen bn de EMRE AYDIN ı çok ama çok seviyorum am bunu daha çook kendi içimde yaşamaya çalışıyorum hepiniz diyorsunuz biz emre aydın aşığıyız peki şimdi bn size soruyorum emre aydının kaç tane konserine gitiniz 1 mi 2 mi yoksa hiç mi bn size şu kadr soyluyorum bn onu taaaa 6, cadede oncesinden berii tanıyormm ve onu hala çook seviiyormm ve sizzede ona hayrnlınızı internetten deil de ona liverpul daki yarışama y katılıp kazan ması için ona oy vermenizi istiyormm bunu ne kendiniz için ne de bnm için yapin sadece onnun yani emre aydın için yapın lutfeen.........deniz AKYÜZ 19

Adsız dedi ki...

off emre aydınn ya ne zmn geljen sen istanbul esenler atışalanına yaaaaaaa:s off off senii çook ama çook sefiom bilion mu?

Adsız dedi ki...

herşey yalan herkezz yalaka amaa biri warki karşında sana baglanmışş durumda şarkılarını bı yana tpin yeterr,gerçekten mecidiye köydemı oturuosunn? eger orda oturuosan cewahırde takılırızz,neyse seni çokk öpüorumm

Adsız dedi ki...

EMREM BİRTANEMSİN BÜTÜN SAMSUN KONSERLERİNİ GELDİM SANA AŞIĞIM ÇOK TATLISIN ÇOK YAKIŞIKLISIN HERŞEYİNLE SÜPERSİN SANA OLAN AŞKIMI ANLATAMAM BUNU ANLATMAYA ÖMRÜM YETMEZ İNŞALLAH YÜZÜNDEKİ GÜLÜMSEME HİÇBİR ZAMAN BİTMEZ SEN HİÇBİR ZAMAN ÜZÜLME SENİ KAYBEDENLER SENİ ÜZENLER ÜZÜLSÜN SENİ ANLATAMAYACAĞIM KADAR ÇOK SEVİYORUM VE BEN SENİ 6.CADDEDEN BERİ SEVİYORUM GÜN GEÇTİKÇE SANA OLAN AŞKIMDA ARTIYOR