11 Temmuz 2007 Çarşamba

Afilli Yalnızlık

Afilli Yalnızlık






emreaydın'ın ilk solo albümü Afili Yalnızlık 10 Ekim tarihinden itibaren tüm müzik marketlerdeki yerini aldı.

Albüm'ün ilk klibi albümle aynı adı taşıyan Afili Yalnızlık adlı şarkıya çekildi. 22 Eylül'den bu yana bir çok müzik kanalında izlenen ve büyük ilgi gören klip Ünlü oyuncu Şebnem Dönmez’in kendi kendisine aşık bir kadını canlandırdığı, Amerika’da bir çok ünlü grubun klibinde ve reklam çalışmalarında görüntü yönetmeni ve yönetmen olarak imzası bulunan “Yon Thomas” tarafından çekildi.

Ocak ayından bu yana emreaydin.org üzerinden download edilebilen "Belki bir gün özlersin" adlı şarkıda 250 bin defa indirilerek albümün ne kadar iddalı geldiğinin sinyallerini vermişti. Albüm'deki 10 şarkının 9'unun söz ve müziği emreaydın'a ait. emreaydın kendine has sesi ve yorumu ile Umay Umay'dan dinlemeye alıştığımız Hareket vakti adlı şarkıyı da bu albümde seslendirdi. 6.Cadde severlerinde iyi bildiği "Git" adlı şarkı yenilenmiş sound'u ile yine bu albümde yerini alan emreaydın şarkılarından.

Albüm'ün produktorluğunu Haluk Kurosman yaparken, Davul’da Gripin’den İlker Baliç, bas gitarda maNga’dan Cem Bahtiyar ve gitarlarda Vega’dan Tuğrul Akyüz’ün ismini görmek mümkün.


Şarkı Listesi:

01 - Afili Yalnızlık
02 - Belki Bir Gün Özlersin
03 - Bu Kez Anladım
04 - Dayan Yalnızlığım
05 - Git
06 - Hareket Vakti
07 - Kalan Sağlar Senin Olsun
08 - Kim Dokunduysa Sana
09 - Unut Gittiğin Bir Yerde
10 - Ve Gülümse Şimdi (Bebeğim)

23 yorum:

Adsız dedi ki...

emreaydın herşeyi bilmek zorundamısın süper yaaaaaa

Adsız dedi ki...

emreaydın herşeyi bilmek zorundamısın süper yaaaaaa

Adsız dedi ki...

sperrrrrrrr

Adsız dedi ki...

harıkulader

Adsız dedi ki...

harıkulader

Adsız dedi ki...

cok guzel ozellkle'unut gittigin biyerde'isimli parçası muhtesem yha

Adsız dedi ki...

sarkılarınn sitem dolu kim kızdırdı seni böle..

Adsız dedi ki...

ya rüya bennn bu kadar olmass bitiorum sanaa....

Adsız dedi ki...

ben burcuuu seni çokk seviyorumm...

Adsız dedi ki...

EMREM AYDINIM SENİ ÇOOK AMA ÇOK SEWİYORUM HERGÜN ŞARKILARINI DİNLİORUM HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜSELL AYVALIKTA KONSER VERR YİNE NOLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR GEL GEL GEEEEL BEN SENSİZ AYVALIĞAAAAAAAAAAA DÜŞMANIM....

Adsız dedi ki...

seni çooooook seviyorummmm süpersin yaaaa

Adsız dedi ki...

emre aydın seniiiii çok sewiyorum bütn şarkılarına klip çek lütfen hepsi çooook güzellll

Adsız dedi ki...

emre sana bitiyorum ya aşkım benim

Adsız dedi ki...

emre aydınn seni çooook seiyorum cnm benim aşkım bütün kliplerin çok güzel çok beğeniyorum

Adsız dedi ki...

emre aydın süpersin yaa seni çook sewiyorum aşkımmmmm

Adsız dedi ki...

eemmree ayyddıınnn seeennnııı çççoookkk ssseeevvviiiyyyooorruuuuzz

Adsız dedi ki...

EMRE AYDIN HAYRANIYIM SEENİ ÇÇOOOOOOOOK SEVİYORUM BİTANEM

Adsız dedi ki...

ŞARKILAR MÜKEMMEL SEN MÜKEMMELSİN DAHA NE OLSUN Kİ

Adsız dedi ki...

AŞKIMMM BAYILlIOrUM SANA YHhA MALTEPEDEKİ KONSErİN SÜpERİD ROCKÇIM BENIM YHhhaaAAAAAAAAAA SENİ ÇOKK AMA ÇOK SEWIORUMMM ÖPÜPRuMM...

Adsız dedi ki...

emre züpersin her gün seni dinliyorm umarım bir gün karşılaşırız

Adsız dedi ki...

züperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsn ılove you

Adsız dedi ki...

emre aydın senn hastanım afl yanlızlığada bayılıyorum

Adsız dedi ki...

emre aydın san hastayım afl yanlızlığa bayılıyorum